Herkenning en erkenning op een speelse manier
In 2008 startte Emile Vijlbrief, de oprichter van SUITSUIT met de uitwerking van zijn idee, kofferhoezen. Deze hoezen moesten ervoor zorgen dat de grauwe, saaie koffers meer gezien zouden worden als een leuk accessoire. Met als bijkomend voordeel dat de koffers met deze modieuze hoezen, gemakkelijk herkend worden. Altijd handig als je jouw koffer in 1 oogopslag herkent!
Dit alom geprezen idee mondde uit in het bedrijf dat wij vandaag kennen. SUITSUIT produceert zelf de koffers in China en is inmiddels in maar liefst 25 verschillende landen verkrijgbaar. Het bedrijf richt zich tegenwoordig op vrouwen tussen de 25 en 45 jaar en dat past ook goed in het plaatje van de modieuze, eigentijdse koffers die zij produceren. Zoals bijvoorbeeld de Fabulous Fifties collectie, welke met de zachte tinten en suikerzoete kleuren een jaren 50 sfeer met zich meebrengt. Deze en vele anderen ontwerpen kan je hier terugvinden
Daarnaast geeft SUITSUIT bedrijven de kans om hun marketing op een ontzettend leuke manier in te vullen door middel van relatiegeschenken. Zij maken koffers met bijvoorbeeld uw bedrijfslogo op de koffers en hebben daarnaast nog vele anderen mogelijkheden. Erg leuk!